سامانه مدیریت تنخواه راهبران با ایجاد قابلیت ثبت تنخواه‌گردان و تنخواه‌دار به صورت جداگانه، امکان مدیریت تنخواه را میسر ساخته است. با بهره گیری از این سامانه مدیران می توانند گزارش های هزینه را پیگیری کنند و سیاست های شرکت را برای هزینه اجرا نمایند. دسترسی به مانده حساب تنخواه داران به صورت مستقل و امکان تحویل تنخواه تسویه نشده به تنخواه‌دار از راهکارهای دیگری است که جهت تسهیل امور در این سامانه پیاده‌سازی شده است.

قابلیت های سامانه مدیریت تنخواه

  • امکان معرفی تنخواه ­داران سازمان/ شرکت
  • ثبت درخواست افتتاح تنخواه جاری و موردی توسط تنخواه­ دار
  • امکان تعریف انواع عوامل افزاینده/کاهنده پلکانی و غیر پلکانی وابسته به هزینه و یا مستقل
  • افتتاح تنخواه (جاری و موردی) بر اساس درخواست صادره از تنخواه دار
  • ثبت تنخواه جاری/موردی و مرکب توسط تنخواه­ دار
  • امکان انتخاب یک یا چندین تامین کننده
  • امکان انتخاب عناوین هزینه
  • محاسبه مبالغ عوامل افزاینده/کاهنده به صورت خودکار
  • امکان انتخاب ردیف بودجه و ابلاغ در درخواست پرداخت
  • اعمال کنترل های لازم در خصوص سقف تعیین شده در ردیف بودجه و ابلاغ
  • امکان ممیزی درخواست پرداخت و تائید یا واخواهی آن و صدور خودکار سند حسابداری
  • امکان مشاهده تاریخچه درخواست پرداخت از ابتدا تا صدور چک
  • امکان تعریف الگوی نامه در مراحل مختلف فرایند درخواست خرید
  • امکان گزارش گیری از مانده تنخواه ها
  • قابلیت گزارش گیری متنوع با گزارش ساز پویا
  • امکان ذخیره سازی گزارشات در قالب های مختلف (Excel,PDF,Word,HTML,Tiff,CSV و ...)

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

به منظور آشنایی بیشتر با محیط و امکانات سامانه های راهبران میتوانید با ما تماس بگیرید، کاتالوگ محصولات را مطالعه نمایید یا در جلسه دمو شرکت فرمایید.

  دانلود کاتالوگ   فرم جلسه دمو