وقتی در موجودی انبار اشتباهی رخ می‌دهد سایر فرایندها نیز دچار مشکل می‌شود. حتی ممکن است عملیات فروش به دلیل نبود کالای آماده جهت عرضه دچار مشکل شود. هزینه سالانه نگهداری کالا در انبار به طور معمول حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد از متوسط ارزش موجودی انبار است و غالباً وضعیت نقدینگی کسب و کار با محصولاتی که به فروش نرفته ارتباط تنگاتنگی دارد. مدیریت کارآمد بر انبارها، کنترل دقیق ورود و خروج کالا، ‌اطلاعات صحیح و به موقع از وضعیت موجودی‌ها و برنامه‌ریزی برای کاهش هزینه‌های نگهداری کالا از جمله مسائل مهمی هستند که مدیران سازمان‌ها به آن‌ها نگاه ویژه‌ای دارند. سامانه انبار و حسابداری انبار راهبران با تسهیل اجرای امور مرتبط با انبار و کنترل دقیق و کامل نقل و انتقال کالا، تامین اطلاعات شفاف و به لحظه از موجودی انبار و پیش بینی نیازمندی کالا، پاسخ‌گوی شایسته‌ای به نیاز مدیران در این حوزه ‌می‌باشد.

قابلیت های سامانه انبار و حسایداری انبار

  • تعریف انواع انبارها به همراه کلیه مشخصات
  • تعیین دسترسی کارکنان به انبارهای مختلف
  • تعریف ذینفعان شامل متقاضی، دریافت کننده، تحویل گیرنده و صاحب کالا با امکان گروه بندی آن‌ها
  • تعریف گروه‌های کالا به صورت سلسله مراتبی و امکان کدگذاری براساس آن
  • امکان معرفی واحدهای شمارش
  • تعریف مشخصات کالا با امکان تعریف شناسهRFID برای آن
  • امکان مشخص کردن محل کالا در انبار (سالن، ردیف، طبقه، قفسه و ....)
  • امکان ثبت رسید موقت انبار
  • قابلیت ثبت انواع رسید و حواله با وضعیت‌های مختلف
  • امکان ثبت انواع رسید و حواله بر اساس شناسه RFID
  • امکان ایجاد رسید و حواله به صورت پروژه­ای
  • امکان ثبت شماره پلاک در رسید اسقاط براساس اطلاعات سامانه اموال و دارائی های ثابت
  • قابلیت ثبت اطلاعات تکمیلی رسید براساس اطلاعات سامانه خرید و تدارکات
  • صدور صورت مجلس روی رسید بر اساس برگ سفارش ثبت شده در سامانه خرید و تدارکات
  • ثبت تحویل کالا توسط انباردار
  • ارزیابی عملکرد براساس شاخص OLA با قابلیت گزارش‌گیری
  • انتخاب نوع قیمت­گذاری به تفکیک هر انبار(میانگین، میانگین موزون متحرک، fifo و lifo)
  • قیمت گذاری اقلام اسناد وارده توسط کاربر، بر اساس قیمت محاسبه شده کالا در انبار و از سامانه خرید و تدارکات
  • امکان قیمت‌گذاری براساس ارزهای مختلف
  • محاسبه قیمت تمام شده خرید کالا بر اساس عوامل قیمت تمام شده (هزینه های حمل، نصب و ...) و تقسیم عناوین به اقلام توسط کاربر، تقسیم به نسبت و به نسبت مساوی
  • تنظیم ریالی حواله به صورت خودکار براساس نوع قیمت­گذاری انبار مربوطه
  • امکان صدور سند اصلاحی روی رسید و حواله
  • امکان دائم کردن کلیه رسیدها و حواله ها در هر بازه زمانی و صدور خودکار سند حسابداری
  • پشتیبانی کامل از فرایند انبارگردانی
  • صدور خودکار رسید بازیافتی،‌ حواله تعدیل و موجودی اول دوره (ریال و تعداد) با قابلیت ویرایش توسط کاربر
  • گزارش کاردکس تعدادی و ریالی
  • گزارش گیری از کارکرد کاربران
  • گزارش مصرف بر اساس مرکزهزینه و دریافت کننده
  • گزارش دوره­ای عملکرد انبار
  • گزارش مغایرت انتقالی
  • گزارش گیری از رسیدها به همراه باقی­مانده و محل مصرف
  • گزارش گیری از موجودی کالاها براساس پروژه
  • گزارش از موجودی تعدادی و ریالی کالا
  • گزارش گیری از اقلام کم گردش و راکد در بازه زمانی دلخواه
  • گزارش گیری از ریز اقلام صادره و وارده
  • گزارش مغایرت­های پایان سال در انبارگردانی
  • قابلیت گزارش گیری متنوع با گزارش ساز پویا
  • امکان ذخیره سازی گزارشات در قالب های مختلف (Excel,PDF,Word,HTML,Tiff,CSV و ...)

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

به منظور آشنایی بیشتر با محیط و امکانات سامانه های راهبران میتوانید با ما تماس بگیرید، کاتالوگ محصولات را مطالعه نمایید یا در جلسه دمو شرکت فرمایید.

  دانلود کاتالوگ   فرم جلسه دمو