جست‌وجو در مورد اطلاعات افراد در فایل‌ها و بخش‌های مختلف سازمان، زمان‌بر و پرهزینه است و باعث هدررفت منابع سازمانی هنگام به‌روزرسانی اطلاعات و یا مشاهده سوابق افراد می‌شود. سامانه اطلاعات کارکنان راهبران با هدف جمع آوری اطلاعات جامع از کارکنان و کلیه امور مربوط به قرارداد و سوابق آنها در سازمان ها طراحی شده است. از مهمترین ویژگی های این سامانه، نگهداری سوابق کارکنان با حفظ تاریخچه تغییرات آن در سیستم می باشد که به این وسیله گزارشات آماری و دقیقی از روند تغییرات در سازمان از جمله میانگین سطح تحصیلات، سن افراد و .... را در بازه های مختلف برای مدیران تهیه می‌کند.

قابلیت های سامانه اطلاعات کارکنان

  • ثبت اطلاعات شناسنامه‌ای، استخدامی و بیمه کارکنان
  • ثبت اطلاعات بستگان و نگهداری اطلاعات تکمیلی آنها (بیمه، ازدواج، تحصیلات، فوت، ...)
  • قابلیت الصاق مدارک و مستندات کارکنان و تشکیل پرونده الکترونیکی
  • امکان گزارش گیری کامل از اطلاعات کارکنان بر اساس تاریخ دلخواه و آیتم های مورد نظر (تحصیلات، تجربه، رشته تحصیلی و ...)
  • امکان گزارش گیری از بستگان تحت تکفل کارکنان

نیاز به اطلاعات بیشتری دارید؟

به منظور آشنایی بیشتر با محیط و امکانات سامانه های راهبران میتوانید با ما تماس بگیرید، کاتالوگ محصولات را مطالعه نمایید یا در جلسه دمو شرکت فرمایید.

  دانلود کاتالوگ   فرم جلسه دمو