شرکت راهبران جهت کسب رضایت مشتریان و همراهی با آنها بخش پشتیبانی محصولات خود را راه اندازی کرده است. جهت آموزش کاربران محصولات راهبران، محتواهای آموزشی گوناگونی به صورت چند رسانه ای تهیه و تدوین شده است. این محتواهای آموزشی براساس کارکردهای مختلف سامانه ها و سوالات و ابهامات متداول به صورت کاملاً جامع تدوین شده است و میتواند پاسخگوی تمامی نیازهای شما در خصوص استفاده بهینه از سامانه ها و محصولات راهبران قرار گیرد. همچنین در صورتی که نیازمندی دیگری داشته باشید می توانید از طریق سامانه پشتیبانی راهبران یا به صورت تلفنی با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفته و در اسرع وقت راهنمایی مناسب را دریافت نمایید.